سئو و شاخص های آموزش سئو که باید بدانید

Wiki Article

اگر این صفحه براتون جذاب بوده، میتونید با مراجعه به صفحه آمورش تولید محتوا ایده هایی که تو این صفحه دیدید رو در عمل ببینید.

خوشحالیم که این صفحه مورد توجه شما قرار گرفته است. نظرات این دوستان را در قالب یک کتاب الکترونیکی نیز جمع آوری کرده ایم که در بخش کتاب های سئو به صورت رایگان در دسترس شما قرار دارد.

گاهی اوقات هم مسیر اونقدر جذابه و استراتژی مون درسته که با قدرت بیشتر به سمت قله حرکت می کنیم. احتمالا در مسیر رسیدن به بالای قله خطرات مختلفی را هم تجربه کنیم.

ابزاری که می آموزد و رشد میکند. هرچقدر این ابزار بیشتر یاد میگیرد توانایی فریب آن برای انسان ها کمتر میشود.

رعایت استانداردهای نگارشی، توجه به مفهوم کلیدی به جای کلمه کلیدی، استفاده از عبارات هم خانواده و توصیفی، استفاده صحیح از تگ های هدینگ و پاسخ گویی به سوالات کاربران از مواردی هستند که هنگام تهیه محتوا باید به آن توجه کنیم.

متاسفانه ما برای گوگل مپ به آدرس دو سال پیش خودمون یک گوگل مپ ایجاد کردیم که ایمیل و دسترسی هاشو فراموش کردیم و الان مدیریتی بر نظراتش نداریم هر چند که گوگل مپ جدیدی برای لوکیشن فعلیمون ثبت کرده ایم و موقع سرچ وب سایت، جفت اوکیشن ها رو روی مپ میاره.

در ابتدا از افرادی که در حوزه سئو و بهینه سازی سایت موفق و تاثیرگذار هستند تقاضا کردیم تا تعریف خود از این واژه را به صورت مختصر برای ما ارسال کنند.

تاثیر شبکه های اجتماعی در سئو - چگونه نتیجه بهتری بگیریم؟

در نهایت به یاد داشته باشید شرط لازم و کافی برای اجرای مناسب یک پروژه‌ِی سئو، کسب بیشترین نسبت کلیک به بازدید در تمام عبارات کلیدی مرتبط با موضوع (و نه فقط یک عبارت کلیدی خاص) است.

سئو یعنی تولید محتوای با کیفیت که به بهترین شکل نیاز افرادی که جستجو میکنند را برطرف کند. این محتوا میتواند در پلت فرم های مختلف جستجو موفق باشد.

گوگل از طریق محتوای موجود در هایپر لینک ها درک بهتری از محتوای حول محور اون کلمه کلیدی پیدا می کنه و به نوعی مفهوم در ثانیه تغییر می کنه نظر شما در این مورد چیه؟

سئو در نظر من شبیه یک جنگ جهانی بی‌پایانه! یا شاید هم شبیه یک مسابقه بوکس بین چندین متخصص سئو که داورشم خود گوگله. مسابقه بوکسی که بر خلاف روال معمول، بیشتر از دو مبارزه‌گر داره و هیچ وقت هم تموم نمیشه.

ولی به قول معروف، همه چیز را همگان دانند، دوباره اومدم اطلاعات خودم رو بروز کنم و چیزهای بیشتری یاد بگیرم.

شما نمی تونین گوگل رو فریب بدین که بهترین هستین حتی اگه خودتون اینطور فکر کنین. در واقع شما از طریق وبسایت تون نماینده گوگل برای کاربران هستین تا بهشون خدمت کنین؛ درست مثل نماینده های یک مجلس یا پارلمان که از طرف مردم انتخاب میشن، وبسایت شما هم کليک کنيد از طرف کاربران بعنوان "بهترین" انتخاب میشه و گوگل بخوبی میفهمه شما واقعا بهترین هستین یا نه؟! به همین دلیله که گوگل امروز به امتیازی که وبسایت ها از نظر معیارهای رفتار کاربر، تجربه کاربری و برندینگ کسب میکنن تو رتبه بندی شون اهمیت زیادی میده!
توضیحات متا چیست؟ تگ توضیحات متا چکیده‌ای از محتوای سایت را ارائه میدهد که از چشم بازدیدکننده پنهان ...

پیشنهاد میکنم در دورهمی سئو که با نام کندو و به صورت ماهانه برگزار میشود شرکت کنید تا از نزدیک با متخصصین این حوزه آشنا شوید.

سئو در واقع عبارت است از یک سری تکنیک‌ها برای آوردن سایت به صفحه اول یا حتی جایگاه اول فهرست نتایج گوگل.

سلام یکی از چیزهایی که من همیشه در مورد سئو نمیدونستم اینه که چیزی که در مورد سئو میدونم آیا واقعا درسته یا نه؟ این صفحه تونست ابهام و شک من و برطرف کنه.

رعایت استانداردهای نگارشی، توجه به مفهوم کلیدی به جای کلمه کلیدی، استفاده از عبارات هم خانواده و توصیفی، استفاده صحیح از تگ های هدینگ و پاسخ گویی به سوالات کاربران از مواردی هستند که هنگام تهیه محتوا باید به آن توجه کنیم.

برای حذف یک نقطه از روی نقشه گوگل مسیر سختی پیش روی شماست. این کار از طریق گزارش دادن این تغییر در خود نقشه گوگل امکان پذیر است ولی مراحل بررسی و تایید آن ممکن است زمان زیادی طول بکشد.

۱- استراتژی سئو سایت؛ چطور سئو یک سایت را بررسی و بهبود دهیم

من می خوام امتیاز ستاره ای رو در دسته بندی های سایتم ( فروشگاهی ) (وردپرس) اضاف کنم

پس از مشاهده این ویدیو و مطالعه منابع رایگان معرفی شده می‌توانید کارگاه‌های تخصصی را به ترتیب قرار گرفته در منوی سایت و صفحه دوره غیرحضوری سئو دریافت و مشاهده کنید.

وقتی داشتم نظرات کارشناس های سئو رو توی این صفحه میخوندم به نکته جالبی رسیدم. تقریباً نظرات متخصص های ایرانی خیلی بهتر، دقیق تر و جذاب تر از خارجی ها بود.

سئو یعنی فرآیند کمک به ربات ها و الگوریتم های گوگل برای دسترسی بهتر و درک درست از محتوای صفحه با این هدف که بهترین گزینه برای نمایش به کاربر براساس عبارت جستجو شده باشد.

چشم انداز کلی در بردارنده پیاده سازی استراتژی مناسب با هدف افزایش ترافیک ارگانیک و کسب جایگاه بهتر در صفحه نتایج جستجوی موتورهای جستجوست.

سئو مجموعه فعالیت هایی است که در طراحی سایت، تعیین استراتژی محتوایی و تولید محتوا انجام میدهیم تا جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل کسب کرده و بازدیدکنندگان بیشتری جلب کنیم.

نرخ تبدیل به مشتری بالا و هزینه سئو در مقایسه با همه روش های دیگر پایین تر است.

Report this wiki page